Letmetellthewholestory.

Assalamualaikum .

Hai everyone. I'm back , missing me ? *sigh* muehehehe. Ok enough btw.

two weeks of holiday.Holidays with no homework fuhhhh! Heaven to the max. So many events were planning but ha ha ha ha its ruins,bad me :(
Missing my friends,classmates,teachers and school. Oh well, i'm so kind missing everyone !




Ke tepi ke tepi ,rihanna nak lalu .


And nah,my holidays ? ha ha ha boring . Nothing to do .  Ohmeeei Xx so how bout you guys ? having fun ? oh glad to hear that (; 

June 2013 , time flies too fast. I just can't accepted it . Bout another three months left. Then i will be a busiest girl, hahahah lol . No time to update my lovely blog, and update all my social network and so on . Ahh sad me is sad :( 

 Ok let it be .

Berbahasa pulak ye . Bahasa jiwa bangsa. Okgo!

Saya baru balik dari trip ke Pangkor Island. Tak trip la ok tukar holiday. Hahah tak lama pun , dua hari je. Kalau duduk lama lama kat sana serupa duduk rumah broooooo~  Tak de benda yang menarik dekat sana. Makanan dia lagi lagi lagi jauh tak best. Yaaaaaa boring gila makanan dia. Terus rosak mood makan gua tahu.

Main pasir ,mandi yang tak seberapa nak mandi laut, duduk duduk . Hahah tu je kerja yang buat. Sedih gila tak tahu nak buat apa. Kedai makanan banyak tp menu tak best,tak sedap, mahal . Tak puas hatinya lahai gua pasal makanan.

Bergambar tu banyak ,tak de kerja lain an ,so bergambar jelah . Ayuh nonton yuh ~


Says cheeseeeeee ~




Them :*


my little sistor.


Such a beautiful island.





Jennifer lopeh kunun.


Ayah,sister and me .

Tu jelah gambar yang jadi pilihan .

Btw, harini dah Jumat . Then Sabtu Ahad. Alahai lepas tu dah sekolah .Midyear holiday would be my last holiday, i guess so ha ha ha ha

and





Ariana said ' welcome back to school in a few days guys'